مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-05سياسي

خبرخوب| هیئات مشهد به جای حرم، بیمارستان ها را گلباران کردند


هیئات مشهد که هرساله در شب میلاد جواد الائمه حرم مطهر رضوی را گلباران می کردند امسال به توصیه پزشکان این اجتماع را طور دیگری برگزار کردند و خادمان هیئات گل ها را برای قدردانی از پرسنل درمانی به بیمارستان های شهر برده و به آن ها اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هیئات مذهبی مشهد امروز برای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، به خط مقدم جبهه این روزها رفتند تا برای لحظاتی هم که شده حال این افراد را با اهدای هدایایی متبرک و شاخه ای گل خوب کنند.

مسؤول هیأت جواد الائمه در این بازدید که از بیمارستان های آریا، شریعتی، امام رضا(ع) و قائم(عج) انجام شد، در گفت وگو با خبرنگار فارس هدف از این اقدام را اینگونه بیان کرد: هر ساله با فرا رسیدن سالروز ولادت امام جواد(ع) با کمک هیات های سنتی و مذهبی مشهد، شب ولادت برای عرض تبریک به سوی حرم می رفتیم و علاوه بر گلباران حرم، شاخه گل هایی را به خادمان امام رضا(ع) تقدیم می کردیم.

قندی با اشاره به ورود کرونا به مشهد و لزوم جلوگیری از برگزاری تجمعات برای مقابله با شیوع گسترده این ویروس، افزود: با توجه به توصیه پزشکان و علما که تجمعات خطر شیوع ویروس را بیشتر می کند، امسال تصمیم گرفتیم شاخه گل هایی که با خادمان ولی نعمت مان علی ابن موسی الرضا(ع) اهدا می کردیم به پزشکان و پرستاران که به حق در خط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| هیئات مشهد به جای حرم، بیمارستان ها را گلباران کردند

خبرخوب| هیئات مشهد به جای حرم، بیمارستان ها را گلباران کردند